Hentikan Tangan berpeluh Dengan Rawatan iontophoresis - Satu Pengalaman Peribadi

Hentikan Tangan berpeluh Dengan Rawatan iontophoresis - Satu Pengalaman Peribadi

Tiada siapa yang pernah berkata, menghadapi keadaan fizikal pra sedia ada adalah mudah, terutama apabila anda berfikir tidak ada cara untuk menyembuhkannya. Berpeluh tangan yang berlebihan atau hiperhidrosis palmar adalah satu keadaan yang anda mungkin tidak mengalami mengancam nyawa keadaan perubatan tetapi kesulitan agak lebih fisiologi dan psikologi yang akhirnya memburukkan lagi hebatnya. Jika anda seorang pesakit peluh tangan anda tidak lama lagi menjadi terperangkap dalam dunia pendiam anda tertanya-tanya apabila anda akhirnya boleh berhenti tangan berpeluh, takut Mingle dalam suasana sosial, membenci tindakan mudah bersalaman dengan orang yang tidak dikenali, takut berpegangan tangan dengan orang yang anda sayangi.

Saya seorang pesakit bekas palmar hiperhidrosis dan saya betul-betul memahami kesakitan dan rasa malu kita menjalani hampir setiap hari dalam kehidupan kita. Saya telah mencuba hampir setiap rawatan di pasaran daripada lebih produk kaunter berakhir sudut yang lain spektrum pembedahan ETS dan banyak lagi. Dan ya saya telah menjumpai penawar yang betul untuk membantu saya berhenti tangan berpeluh secara baik dan saya akan berkongsi pengalaman peribadi saya dengan anda di sini.

Mencari penawar yang betul memerlukan sedikit pemahaman tentang keterukan keadaan anda sendiri kerana ia akan menentukan jenis rawatan yang paling sesuai untuk anda. Jika tapak tangan anda menitis peluh semasa anda bangun jam, maka anda akan memerlukan rawatan yang lebih ekstrem. Pembedahan ETS disebut-sebut untuk menjadi yang paling berkesan untuk menyingkirkan pembedahan dan ia juga adalah prosedur pembedahan yang meninggalkan anda dengan satu lagi masalah berpeluh, berpeluh pampasan, yang menyebabkan berpeluh pada batang tubuh, kaki, ketiak, pangkal paha atau muka. Suntikan botox sebaliknya memerlukan lawatan semula ke klinik setiap tiga bulan selepas kesan berkurang, maka ini adalah pilihan yang mahal untuk mengekalkan masa ke masa.

Rawatan iontophoresis adalah alternatif yang saya telah mendapati yang telah membantu untuk berjaya berhenti tangan berpeluh untuk saya. Ia adalah rawatan berusia 50 tahun dengan bukan pembedahan dan dengan itu bukan invasif di alam semula jadi. Ia berfungsi pada proses yang mudah yang memerlukan 20 minit masa anda setiap hari dalam tempoh satu minggu untuk melihat hasil kelapa kering. Semua yang anda perlukan adalah untuk berjemur di bawah tangan anda secara berasingan dalam dua dulang dan menyambung sehingga peranti.

Isu peribadi saya dengan rawatan iontophoresis mulanya adalah bahawa mesin itu mahal pada kira-kira 500 hingga 1000 dolar bergantung kepada model. Saya kemudian memutuskan untuk membuat saya sendiri, dengan bahan-bahan berharga kira-kira dua puluh dolar, semua mudah didapati di kedai perkakasan tempatan. Dan fungsi yang asas adalah baik untuk mengatakan sekurang-kurangnya.

Jadi, jika anda juga seorang pesakit rakan-rakan dengan masalah peluh tangan, berhenti tangan berpeluh dengan rawatan yang betul sesuai dengan keperluan fizikal anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar