Perubatan Alternatif Hari ini

Perubatan Alternatif Hari ini

Perubatan Alternatif - Anda mempunyai Choice!

Perubatan Alternatif memberikan anda pilihan dalam penjagaan kesihatan. Kos penjagaan kesihatan adalah astronomi. Jika anda tidak mempunyai insurans dan tidak mampu kaedah konvensional, mungkin perubatan alternatif adalah cara untuk pergi. Perubatan Alternatif berfungsi!

Perubatan Alternatif gagal untuk mencapai tajuk-tajuk utama tetapi "Pelan Penjagaan Kesihatan Obama" yang ditampal pada skrin setiap televisyen dan komputer skrin di dunia. Saya hanya kira-kira sakit mendengar mengenai isu itu. Lulus rang undang-undang itu atau menolak rang undang-undang tetapi berhenti memanipulasi rakyat dengan media. Apa yang anda benar-benar tahu tentang rancangan penjagaan kesihatan? Ia melaporkan ia akan menyediakan perlindungan insurans bagi semua rakyat Amerika. Saya belajar lama dahulu, tidak ada yang percuma dan apabila kerajaan memberikan, mereka menjangkakan pulangan ke atas pelaburan. Jadi, tanpa celoteh politik lagi saya katakan, saya percaya jawapan kepada kesihatan yang lebih baik adalah perubatan alternatif.

Pada tahun 1979, saya menghubungi virus, yang menjejaskan jantung dan paru-paru saya. Lapisan sekitar jantung dan paru-paru saya dipenuhi dengan cecair. Masalah yang mereka namakan paracarditis berkembang menjadi masalah perikardium besar-besaran. Akhirnya mereka melakukan pembedahan jantung dan mengurangkan tetingkap perikardium. Yang tidak pernah membunuh virus dan hari ini ia melekat pada hati saya atau supaya mereka berkata.

Selepas pembedahan, saya masih dirawat dengan steroid dan ubat tahan sakit. Saya menjadi ketagih kepada kedua-dua jenis ubat. Akhirnya, dalam keadaan terdesak saya pergi berjumpa Doktor holistik bernama Richard Furr MD di Ocean Springs, Mississippi. Dia dapat melayan saya dengan nutrisi dan makanan tambahan dan akhirnya saya tidak memerlukan apa-apa pil jenis. Rawatan jenis, panggilan hari ini perubatan alternatif beliau bekerja untuk saya dan saya tahu ia akan bekerja untuk anda. Hari ini saya tidak mempunyai sebarang masalah daripada virus tersebut tetapi saya makan yang betul, banyak rehat dan mengambil vitamin tambahan apabila perlu. Sekarang, ini tidak bermakna rawatan holistik akan bekerja untuk anda tetapi ia bekerja untuk saya. Saya berjanji ia adalah bernilai penyelidikan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar